Митне оформлення вантажів

Залишити заявку
Митне оформлення вантажів
Вибираємо оптимальні відстані для економії ваших грошей

Вибираємо оптимальні відстані для економії ваших грошей

Пошук водія і відповідного способу перевезення займає не більше години часу

Пошук водія і відповідного способу перевезення займає не більше години часу

Плануйте свій бізнес з урахуванням реальних даних від наших менеджерів

Плануйте свій бізнес з урахуванням реальних даних від наших менеджерів

Підберемо машину під будь-який вантаж

Підберемо машину під будь-який вантаж

Основные направления в области логистики

Митне оформлення – це чітке і обов’язкове проведення митних формальностей, необхідних для випуску продукції. Декларування даних відбувається шляхом подачі інформації в загальноприйнятій формі про ввіз чи вивезення товару, де також вказується мета транспортування.
Перелік документів, необхідних для здійснення митного контролю
та митного оформлення товарів і транспортних засобів,
що переміщуються через митний кордон України
:
1. Митна декларація
2. Товарно-транспортний документ на перевезення (залізнична накладна (УМВС (СМГС), ЦІМ (СІМ)), авіаційна накладна (Air Waybill), коносамент (Bill of Lading) тощо
3. Зовнішньоекономічний договір
4. Рахунок (Invoice) або інший документ, який визначає вартість товару
Документи, необхідність подання яких визначається нормативно-правовими актами Держмитслужби з урахуванням мети переміщення, виду транспорту, характеру товару, способів розрахунку та інших факторів, що впливають на митні процедури
5. Декларація митної вартості (подається у випадках, визначених Кабінетом Міністрів України)
6. Декларація про встановлені виробником або імпортером максимальні роздрібні ціни на підакцизні товари
7. Облікова картка суб’єкта зовнішньоекономічної діяльності або її копія, завірена цим суб’єктом
8. Лист про погодження (подається підприємством, розміщеним поза зоною діяльності митного органу)
9. Документ контролю за доставкою товарів
10. Документи про надання фінансових гарантій

11. Ліцензія митного перевізника
12. Книжка МДП, книжка АТА, книжка СPD
13. Свідоцтво про допущення транспортного засобу до перевезення товарів під митними печатками і пломбами
14. Акти приймання-передачі (електроенергії, газу, нафти, аміаку тощо)
15. Посередницький договір
16. Документ на право провадження митної брокерської діяльності
17. Документи, що використовуються для визначення митної вартості товарів
18. Документи, що визначають країну походження товарів
19. Документи, що містять відомості, необхідні для визначення коду товару згідно з УКТЗЕД
20. Платіжні доручення, касові ордери, що підтверджують сплату податків і зборів (обов’язкових платежів)
21. Векселі (відповідно до законодавства)
22. Документи, що підтверджують право на застосування до товарів пільгового режиму оподаткування
23. Документи, що підтверджують право розпорядження, володіння чи користування товаром та/або транспортним засобом
24. Заява підприємства для здійснення митного оформлення товарів (у спрощеному порядку, для розміщення їх у митні режими, для подання тимчасової, неповної, періодичної митної декларації)
25. Документи, які відповідно до законодавчих актів видаються державними органами для здійснення митного контролю та митного оформлення товарів і транспортних засобів, що переміщуються через митний кордон України

Наша компанія має брокерські представництва у м.Київ, Львів, Дніпро, Одеса, Харків, Запоріжжя.

Працюючи з нами, Ви отримуєте не просто перевізника,а надійного партнера.

Ми готові вирішити практично будь-яку логістичну завдання.

Протягом 10 років компанія "Ratrans" показала стрімке зростання розвитку

Бондаренко Л. В.
від компанії "Кріоін інжиніринг"
16.09.21

ТОВ – “Кріоін інжиніринг” дякує ТОВ “РА ТРАНС” і особисто його директора Хмилецького Андрія Миколайовича за партнерство протягом довгого часу. Працюючи з ТОВ “РА ТРАНС” ми отримуємо ряд дуже важливих опцій, які важливі для розвитку нашого бізнесу:
1) Оперативність. Виконання перевезень АПК-класу вантажів, деякі з яких випаровуються в процесі транспортування.
2) Ефективність. Найчастіше потреба виникає несподівано і не завжди є можливість доставити вантажі безпосередньо, ТОВ “РА ТРАНС” готові 24 години на добу вирішувати поставлені завдання.
3) Економічність. Ми завжди приємно здивовані розцінками на послуги, що надаються ТОВ “РА ТРАНС”

Риженко Н.С
від компанії ТОВ «РУШ»
16.09.21

ТОВ «Ра Транс» є нашим постійним партнером у сфері міжнародних вантажних перевезень. За 2 роки співпраці, дана компанія змогла підтвердити свою високу професійність і компетентність. Всі наші проекти були виконані працівниками ТОВ «Ра Транс» оперативно і якісно.
Ми задоволені роботою компанії «Ра Транс» і рекомендуємо її як професійного і надійного партнера.

Троценко Е.А.
від компанії "ІНФОКОМ ЛТД"
16.09.21

ТОВ “ІНФОКОМ ЛТД” висловлює подяку колективу ТОВ “РА ТРАНС” за
допомога реалізації проектів за допомогою оперативної доставки вантажів авто і авіа транспортом
в таких напрямках:
– Україна
– Росія
– Казахстан
– Туркменістан
– Грузія
– Китай
– Замбія

Pamela Del Progresso
від компанії "RKB Trade SA"
16.09.21

RKB Trade SA (Switzerland) has been ordering LLC “Ra Trans” logistics services since 2018. All orders for shipment assigned to LLC “Ra Trans” have always been made in full scope on good technical and organization level with permanent communication with us.
LLC “Ra Trans” managers supervising delivery of our Goods proved to be pro-active and smart specialists and faithfully met all consignees’ demands. We would like to outline integrity of the rendered services, correct and result oriented approach in resolving the assigned tasks.
RKB Trade SA recommends LLC “Ra Trans” as a reliable partner for logistics to everybody looking for high quality services at reasonable prices.

Питання і відповіді
ЯКІ НАПРЯМКИ ОХОПЛЮЄ НАША КОМПАНІЯ?

Що стосується перевезень автотранспортом, то ми працюємо разом з Європою, країнами СНД також Іраном, Туреччиною, Іраком, Афганістаном. Відносно контейнерних перевезень-це вся Азія, Америка, Європа І авіаперевезення можливе в будь-яку точку світу

У НАС ВЖЕ Є КОМПАНІЯ, З ЯКОЮ МИ ПРАЦЮЄМО. ЯК ЦЕ ВПЛИНЕ?

Ми розуміємо, що у Вас вже може бути компанія, з якою ви співпрацюєте. І в той же час, клієнту часто вигідніше, коли існує конкуренція компаній. Ймовірно, ми зможемо запропонувати більш цікаві умови або ж інші канали перевезення, завдяки яким ви заощадите ваш час і гроші.

ЧИ Є МОЖЛИВІСТЬ ДОСТАВКИ ВАНТАЖУ "ВІД ДВЕРЕЙ ДО ДВЕРЕЙ"?

Так, така можливість є. Її вартість розраховується індивідуально, тому що залежить від багатьох параметрів.

СКІЛЬКИ БУДЕ КОШТУВАТИ ПЕРЕВЕЗЕННЯ?

Вартість перевезення залежить від багатьох факторів. Крім того, на різних напрямках можуть впливати різні чинники. Тому, якщо у Вас є реальний вантаж, вказавши нам такі параметри: вага, габарити, маршрут, кращий вид транспорту, ми протягом 20 хвилин повідомимо Вам приблизну вартість даного перевезення.

ЧИ МОЖЛИВА РОБОТА З ВІДСТРОЧКОЮ ПЛАТЕЖУ?

Так, у нас гнучка система оплати наших послуг для постійних клієнтів, в тому числі можлива і розстрочка.

Форма зворотнього зв'язку

Напишіть нам, ми відповімо Вам протягом дня

Натискаючи на кнопку ви даєте згоду на обробку персональних даних

Розмитнення вантажів – важливий етап для перевезення товарів

Міжнародні перевезення давно вже стали необхідністю малого чи великого бізнесу. Щодня перевозять величезну кількість різних товарів. Зрозуміло, що для цього процесу треба все правильно організувати. Зокрема це розмитнення вантажів, яке має бути правильно виконане.

Це процес легалізації товару для ввезення до країни. Тут необхідно правильно оформити документи та сплатити платежі.Розмитнення вантажів фото

Що особливого варто знати про розмитнення вантажів?

Це дуже важлива процедура, від якої багато що залежить. Тут важливо правильно оформити документи та сплатити всі мита.

У разі припущення помилок або ігнорування оплати можуть чекати такі неприємності:

  • Товар простоюватиме на кордоні. Відповідно, це може стати причиною зривів термінів, а це втрата грошей. До того ж у деяких випадках товар може почати псуватися.
  • Більш серйозні наслідки – арешт вантажу чи штрафні санкції. Це малоприємно, оскільки потрібно вирішити величезну кількість проблем.

У кожному випадку приємного мало. Цих наслідків слід уникнути. Вихід – доручити послуги з розмитнення вантажів спеціалістам, а не займатися самостійно. Професіонали краще розуміються на всіх тонкощах. Вони забезпечать правильність оформлення документів, що дозволить забезпечити подальшу безпроблемну доставку.

Як відбувається розмитнення вантажу?

Ця процедура має багато тонкощів. Кожен із цих моментів необхідно враховувати. Фахівцям під силу в цьому розібратися. Якщо детально говорити про те, як відбуваються послуги митного оформлення вантажів, можна виділити такі моменти:Розмитнення вантажів фото 1

  • визначення коду товару у реєстрі, щоб можна було далі все зробити за законом;
  • на основі отриманої інформації відбувається розрахунок вартості, який в обов’язковому порядку вимагає розмитнення вантажів у Києві;
  • складання списку необхідної документації та перевірка правильності заповнення даних;
  • підсумкове узгодження, скільки коштуватиме вартість товару та мит.

Оскільки в кожному з цих моментів є свої тонкощі, розмитнення вантажу в Україні має відбуватися під чітким керівництвом фахівців. Вони краще в цьому розуміються. Плюс точно в курсі всіх законодавчих змін. Правильність у грамотному складанні документів та оплаті – гарантія того, що доставка здійсниться без жодних затримок.

Кому доручити митне оформлення вантажів в Україні?

Оскільки доставка на міжнародному рівні – це досить популярна послуга, багато компаній допомагають з правильним оформленням документів. Пропозицій досить багато. Серед них потрібно вибрати найкращий варіант.

Завдяки компанії Ра Транс залишитеся задоволені. Крім послуг з розмитнення вантажів, тут займаються ще перевезенням. Ви без проблем зможете вибрати найкращий варіант для себе.

До того ж порадують інші вигідні моменти для тривалої співпраці:

  • Виправдана ціна на митне оформлення вантажів, яку пояснять фахівці.
  • Територія надання послуг – вся Україна (Київ, Львів та інші населені пункти).
  • Багаторічний досвід роботи на ринку, що дозволяє знати всі тонкощі.

Правильно оформлені документи – запорука того, що не виникне проблем із перевезенням.